ورزشی

ساخت وبلاگ

بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع کنکور تجربي ، از مهمترين نکات براي موفقيت در کنکور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره کرد. منابعي که شما بتوانيد با آنها به موفقيتي که در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشکلاتي که دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند مي‌توان به اطلاعات کم آنها در مورد منابع مناسب کنکور اشاره کرد. دانش‌آموزان بايد بدانند که براي رسيدن به اهداف خود در کنکور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين کنکور و براي اين عرصه رقابتي آماده کند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد کرد که هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و کامل يکجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع کنکور را براي کنکور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي کنيم.

همان گونه که يک جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت کند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده کند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يک دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه کنکور براي اينکه بتوانيم در کنکور خود موفق باشيم. بايد همانگونه که از يک موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي کنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين کنکور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده کنيم.

بهترين منابع کنکور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه که مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان کنکوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين که دانش آموز بتواند در کنکور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به کمک منابع بسيار مناسب و خوب و جامع کامل کند.

منابع کنکور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در کنکور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان کنکور بايد بتوانند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود که مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي کرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در کنکور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پکيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پکيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پکيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت کم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز کمک کرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع کنکور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم کنکور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شک مي‌تواند مشکل ساز ترين درس کنکور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يک آسانسور تشبيه کرد. اين درس نيز ?? درصد در کنکور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت که ضريب اين درس دو است و ضريب کمتري دارد. سوالات درس عربي در کنکور به اين صورت دسته بندي مي شود که ? عدد ترجمه 4 عدد درک مطلب ، 5 تست تشکيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده کرد و دانش‌آموزان با استفاده از پکيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • عربي جامع کنکور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يکي ديگر از دروس کنکور درس دين و زندگي است که داراي ضريب ? در کنکور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري ?? است که اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي کسب کنند. به طور معمول تست هاي کنکور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذکر است در کنکور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شک بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پکيج دين و زندگي موسسه کنکوري حرف آخر است که با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي کل دين و زندگي شما را جمع کرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب کنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درک مطلب و واژگان و کلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند که درکه مطلب معمولاً  ?الي ?? است که شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات که شامل ?الي? است. بخش بعدي کلوز تست است که شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را کامل کند که اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پکيج پيشنهادي ما به شما پکيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تکنيک هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در کمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درک مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • کتاب بانک سوالات زبان جامع کنکور

 

بهترين منابع کنکور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت کنکور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا کند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحکممي کند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب کند. حال ما بهترين منابع کنکور را به شما معرفي مي کنيم.

1 -  رياضيات

يکي از مهم ترين دروس در کنکور رياضيات است. دانش آموزان که به دنبال يک آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و کاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره کرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در کنکور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پکيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند که مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پکيج است و به شما کمک مي کند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش کرده و فقط به درصد 100 در اين درس فکر کنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي کولاکي عجيب به پا کرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و ترکيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يکي از مهم ترين دروس براي کنکور تجربي زيست شناسي است که ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه کنکور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي کمک به دانش آموزان در اين درس دو پکيج فوق العاده معرفي مي کند اول اين پکيج براي داوطلبان نيز که تا کنکور فرصت کمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندک خود را براي کنکور آماده کند پکيج ???? زيست حرف آخر بهترين پکيج در اين زمينه است. دومين پکيج در اين درس و جامع زيست است که شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي کتاب الگو تا رتبه که نکات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيک
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيک

درس فيزيک نيز از سخت ترين دروس کنکور سراسري است که داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينکه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده کرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پکيج با سوالات کنکور و همين طور جايگزيني الگو هاي کم به جاي نکته هاي تست زني زياد باعث شده اين پکيج به محبوب ترين پکيج فيزيک کشور تبديل شود.

منابع فيزيک حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • فيزيک سال دهم
  • فيزيک سال يازدهم
  • فيزيک سينماتيک
  • فيزيک ديناميک
  • فيزيک نوسان و موج
  • فيزيک موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترک کنکور سراسري رياضي و تجربي است. غلامحسين شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي که ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس کنکور سراسري تبديل کرده است. فرض کنيد 50 درصد سوالات کنکور را فقط با 3 الگو حل کنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع کنکور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شکل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : سايت مرکزي حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

 

ورزشی...
ما را در سایت ورزشی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,منابع,کنکور,تجربی,1400,کشور, نویسنده : nasrin narzashi بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:56

جنوب چت,چت فارسي,ناز چت

چت فارسي چيست ؟

j685092_.jpg

چت فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

ناز چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي ناز چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت ناز  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

ورزشی...
ما را در سایت ورزشی دنبال می کنید

برچسب : جنوب,چت,چت,فارسی,ناز,چت, نویسنده : nasrin narzashi بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:11

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

ورزشی...
ما را در سایت ورزشی دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : nasrin narzashi بازدید : 160 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:47

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

ورزشی...
ما را در سایت ورزشی دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟, نویسنده : nasrin narzashi بازدید : 166 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 16:00